SB Live! i trzaski

Autor: Marcin Nowicki (helperm_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 04:01:20 MET DST

Rzecz ciekawa:
Mam płytę główną FIC VA-503+ i SB Live! i trzaski.
HD UDMA i na ten sam pasek chwilowo podpięty dysk z archiwum DMA, oraz DVD
LG na DMA.
Sterownik VIA BUS MASTER w wersji 2.1.39.
Zainstalowany IRQ Routing 1.3A.
Wystarczy że wyłączę DMA lub UDMA na dowolnym urządzeniu!!! (jednym!!!) i
trzaski z mojego SB Live! praktycznie znikają!!!
Co wy na to???
Piszę, gdyż niedawno prosiłem o pomoc w sprawie tych trzasków, a teraz
znalazłem dość dziwne rozwiązanie (wyłączenie UDMA/DMA tylko dla jednago
dowolnego urządzenia).
Jakieś sugestie? Czekam na podjęcie konwersacji przez tych co borykają lub
borykali się z tym problemem.
helperm_at_friko6.onet.pl