Kłopot z HP DJ660C

Autor: Marcin Kościołek (costa_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 22:29:12 MET DST

Witam.

Manager drukarki HP zgłasza komunikat o źle zainstalowanych
pojemnikach z tuszem. Radzi aby wyjąć i włożyć, ale to nie pomaga.
W momencie wydruku twierdzi że pojemniki nie są wyrównane,
kiedy akceptuję, zaczyna drukować te paski, ale pojawia się
ponownie komunikat o źle zainstalowanych poj.

Ciekawostką jes to, że jeśli nie będę reagował na te komunikaty,
to po wydrukowaniu znikają.

Instalowałem taką drukarkę wielokrotnie i z takim problemem
się nie spotkałem. Dodam, że zainstalowana jest na świeżej
instalacji Win95.

Próbowałem zmieniać adresy LPT, tryby pracy, ale nic.

Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
Pomóżcie.

Pozdrowienia i wielkie dzięki.

Marcin