Re: Jak to z tym RAMem ?

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 22:22:34 MET DST

In article Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com) says...
> No właśnie - ja zawsze dociskam te zatrzaski dokładnie, bo już
> mi się zdarzyło, że się DIMM wysunął lekko ze slotu i przestawał
> kontaktować.

Pewnie sa gniazda i gniazda ;)
Ja musialem polozyc cos pod plyte podczas wkladania
DIMMow, bo sie niebezpiecznie wyginala.
Zeby je wyjac musialbym sie chyba nogami zaprzec :)
Jestem pewien, ze nawet w czasie rzucania kompem by sie
nie wysunely.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"