Odp: Kłopot z HP DJ660C

Autor: markmas (markmas_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 12:02:37 MET DST

Użytkownik Marcin Koociołek <costa_at_friko.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:37865B98.56C1737B_at_friko.onet.pl...
> Witam.
>
> Manager drukarki HP zgłasza komunikat o Yle zainstalowanych
> pojemnikach z tuszem. Radzi aby wyjšć i włożyć, ale to nie pomaga.
> W momencie wydruku twierdzi że pojemniki nie sš wyrównane,
> kiedy akceptuję, zaczyna drukować te paski, ale pojawia się
> ponownie komunikat o Yle zainstalowanych poj.
[ciach]

Witam

Instalowales drivery HP czy '95, jesli to drugie to normalne z winów sa
walniete, a jesli HP to zainstaluj werse angielska, te polskie tez sa do
kitu. Mozesz jeszcze wyczyscic styki w kalamazach, ale mysle ze to jest wina
driverów. Ja jak mialem taka drukarke to zassalem drivy z interka
 polskie) i nawet lepiej drukowala.
Pozdrawiam Marek