Re: Szuflada na DYSK

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 12:57:44 MET DST

> Dzieki za odpowiedzi, ale nie o to mi chodzilo.
> Problem jest taki:
> mam do wyboru dwie szuflady, kazda ma kluczyk, w jednej kluczyk odcina
> zasilanie a w drugiej nie odcina. Na ile jest to wazne zeby kluczyk
> odcinal zasilanie ?

Z tego co mi wiadomo nie powinno to miec zadnego znaczenia, ale raczej
jak mialbym kupowac to bez odcinania zasilania. Powody:

1) jezeli przypadkie przekrecisz kluczyk podczas pracy - dysk Ci sie nie
wylaczy (zdazylo mi sie cos takiego pare razy)
2) zasilanie jest kluczowane na tranzystorach (chyba ze w nowych
kieszeniach jest to zrobione inaczej) a te elementy tez sie grzeja a po
drugie maja swoja obciazalnosc pradowa (choc w przypadku Adax'a z tym
drugim jeszcze nie mialem problemu).

Wybor nalezy do Ciebie :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl