Re: Szuflada na DYSK

Autor: Marek Smolinski (mark_at_dec3600.boa.uni.torun.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 12:49:07 MET DST

Nazir wrote:

> Ja tez bez kieszeni to ani rusz. Pierwsza jaka mialem byl Optimus i
> oczywiscie od poczatku same problemy. Konstruktorzy nie przewidzieli po
> prostu, ze dysk Caviar 1,2 Gb moze pochlaniac tyle pradu wiec oczywiscie
> tranzystory nie wytrzymaly. ale po wylutowaniu wszystko dzialalo OK.
> Kluczyk oczywiscie zaczal wtedy spelniac tylko symboliczna role :)))
> Potem kupilem Adax'a. I od razu "zakochalem" sie w nim (bez zbednych
> skojazen). Jest to konstrukcja wedlug mnie bardziej dopracowana co
> zreszta odbija sie na cenie: Adax jest ok. 20 zl drozszy od Optimusa.

> [...]

Dzieki za odpowiedzi, ale nie o to mi chodzilo.
Problem jest taki:
mam do wyboru dwie szuflady, kazda ma kluczyk, w jednej kluczyk odcina
zasilanie a w drugiej nie odcina. Na ile jest to wazne zeby kluczyk
odcinal zasilanie ?

Pozdrawiam

Marek

|      Marek J. Smolinski E-mail: MARK_at_MAT.UNI.TORUN.PL             |
| OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY         |
| Gagarina 7/112  87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6214505 |
|                                     FAX   NO. (+48) (056) 542477  |