Re: zamiana Pentium

Autor: Marek Z. (mazator_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 13:23:37 MET DST

Szpunk <szpunk_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> Marek Zatorski napisał(a) w wiadomości:
> <7lm3ol$6g0$1_at_rymunda.torun.pdi.net>...

> Witaj !
>
> Są dwie wersje odpowiedzi na to pytanie (;-D):
> 1. Tak, jest to bardzo proste - pomiędzy podstawką pod procesor a
> regulatorem napięcia
> jest złącze pod moduł zewnętrznego, dodatkowego regulatora. Wystarczy
tylko
> włożyć ten
> moduł i ... już. Acha, trzeba jeszcze pamiętać o odpowiednim
przezworkowaniu
> płyty ! (;-D).
> [...]
Dzięki za gruntowne rozeznanie tematu, pozwala mi to podjąć decyzję
pozostania przy dotychczasowym P120, i na spokojnie szukać regulatora ew.
"zwykłe" P200, nie bardzo rozumiem jak moge Ci przesłać rozkład pinów - mam
instrukcję SPACEWALKERA ale nie zauważyłem zeby tam to byhło. Jeszcze raz
się wczytam , chyba ze zobacze cos po zdjęciu obudowy.
Pozdrowienia
Marek