Re: Dziwne zachowanie zasilacza(?)

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 14:07:50 MET DST

>Słyszałem, że zasilacze impulsowe, które są stosowane w obudowach do
>kompów, podobno tak są robione, że gdy z 5/12V weźmiesz za duży prąd
>to zasilacz automatycznie się wyłącza. Ale nie wiem ile w tym prawdy.

Tak jest na pewno, tylko nie we wszystkich zasilaczach. Jak moj
komputer szalal i co chwile musialem zmieniac napiecia na procesor az
znalazl sie czlowiek co kazal odpalic mi kompa na jego zasilaczu. Ja
komp wlaczam a on tylko wentylatorkami szarpnal i koniec. Okazalo sie
ze CD-ROM chyba zwarcie robil (choc co nieco jeszcze czytal) i po jego
odlaczeniu wszystko wrocilo do normy.

Kazek