Re: zaklocenia od kompa

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 23:46:08 MET DST

On 3 Jul 1999 04:15:44 GMT, "Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com>
wrote:

>Cześć,
>
>zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> wrote in article
><377b89dc.2086437_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>>
>Te zakłócenia to są tylko na odbiorze radiowym, czy też jak słuchasz dysków
>CD czy ewentualnie kaset?
zaklocenia sa tylko przy sluchaniu radia.

>Jakiej anteny używasz do odbioru radiowego?
>(Wskazówka: jeżeli Twoim zdaniem ,,nie używeasz żadnej anteny'' to oznacza,
>że używasz anteny wewnętrznej)
normalna antenka (taka wyciagana) z normalnego radyjka.

>Po kolei: użyj dobrej zewnetrznej anteny na UKF
z tym ciezka sprawa,

>, podłącz komputer, monitor i
>wszystkie elementy wieży przez filtry sieciowe,
sa podlaczone.

>przenieś wieżę w drugi
>koniec pokoju.
nie da rady,

>Ekranowanie blachą będzie miało bardzo mały (raczej żaden niż
>zauważalny) wpływ.
no coz, trudno. az tak tragicznie nie jest. da sie sluchac, tylko troche
trzeszczy.

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq