Re: zaklocenia od kompa

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 06:15:44 MET DST

Cześć,

zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> wrote in article
<377b89dc.2086437_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
> cze.
> mam u siebie tak, ze nad monitorem stoi wieza z radiem. pytanie: czym i
> jak zniwelowac zaklocenia od monitora? moze wystarczy polozyc pod radio
> jakas blache ekranujaca, czy jak? thx.

Te zakłócenia to są tylko na odbiorze radiowym, czy też jak słuchasz dysków
CD czy ewentualnie kaset? Jakiej anteny używasz do odbioru radiowego?
(Wskazówka: jeżeli Twoim zdaniem ,,nie używeasz żadnej anteny'' to oznacza,
że używasz anteny wewnętrznej)

Po kolei: użyj dobrej zewnetrznej anteny na UKF, podłącz komputer, monitor i
wszystkie elementy wieży przez filtry sieciowe, przenieś wieżę w drugi
koniec pokoju. Ekranowanie blachą będzie miało bardzo mały (raczej żaden niż
zauważalny) wpływ.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)