Re: elist, epoczta, ekorespondencja, ebiznes, ehandel, ekupiec, ehandlowiec, esprzedawca, esprzedaz, eserwis, epodpis, edokument, egospodarka, estrona, ewitryna, eadres, EMAJSTER, @=et, ePoland, e-listy ...

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 23:10:31 MET DST

Miroo P., (remove .gov) wrote:

> In article Lodek (lodek_at_polbox.com) says...

> Tak, i jeszcze zapuszcze sobie kozia brodke i sru do Pacanowa ;)
>
> Nie podoba sie wam to trudno....
> Tak szczerze mowiac, to mialem nadzieje, ze H.M. Expert
> sie tu wypowie. Ale podejrzewam, ze on nie czyta
> odpowiedzi na swoje posty.
> I wcale sie mu nie dziwie ;)))))))))))))))

Czytam z przyjemnoscia.
E.. e.. to chyba koza nie robi, o ile pamietam ;-)
Robi meeee, albo beee (baran).

A eeeee.. eee.... ee... to chyba wiesz gdzie sie robi (w taki otwore w
podlodze).

Trudno mi sie wypowiadac czy beda elektryczne listy, czy elisty , bo nie
jestem autorem pomyslu.

Ale z przyjemnoscia czytam wypowiedzi na temat i zauwazylem, ze
wlasciwie nie ma sprzeciwu przeciwko nowej terminologii, poza poniekad
slusznymi uwagami, ze fonetyka zatyka.

Ale terminologia Prezesa Izby Informatyki sie osluchala w usenecie i
mozna ja wdrazac ustawa o Jezyku Polskim od 1.01.2000.

z powazaniem
Jacek