Dzierzawka i windoze

Autor: Maciek Gruskos (windsurf_at_windsurfing.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 09:33:12 MET DST

Czesc

Z gory bardzo przepraszam jesli ten temat juz byl (ale jestem nowy).
Chodzi mi mianowicie o to jak ustawic WIN98 aby dzialalo na
dzierzawionej lini.
Modemy to Zyxel Omni 288S i stawiaja sie automatycznie.
Tego czego nie wiem to jak zmusic windoze aby widziala ten modem jako
czesc sieci a nie jak normalny wdzwaniany.
Czy da to sie jakos zrobic czy musze zasuwac po komputer i stawiac
router na linuxie?

Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi (a na priv w szczegonlosci ;-))

Pozdro!

--
|             Maciej Gruskos             |
|     Polska Strona Windsurfingowa	 |