Re: Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 23:05:57 MET DST

Dnia Fri, 2 Jul 1999 14:10:04 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> napisał/a:

>Mnie poczatkowo SoftMenu w Abitach nie zachwycilo - podkrecenie 166MMX na
>bodajze PX5 powodowalo, ze co pare odpalen kompik wracal do ustawien
>defaultowych twierdzac, ze cos mu nie gra - afaik 120MMX :)

Eeee, nie mow :) PX5 mialem grubo ponad rok a z nia ip200mmx
dzialajacego roznie - czesciej na 225 a czasami /przy testach ;>/ na
~263 i nigdy nie wracalo do ustawien domyslnych. Speed Error Hold
miales oczywiscie wylaczony ?

>Czyzby TX97?

Nie, ale nie pamietam symbolu :) Niech asusowcy sie wypowiedza :)

> Mialem jak na krotko w lapach i nie spodobala mi sie - moja
>Elpina na Aladdinie IV byla o klase lepsza :)

Ech jakos nigdy nie mialem zaufania do nieintelowskich czipsetow...
Zeby tak intel robil czipset dla Athlona to moze by sie czlowiek
zastanowil ? ;) O wlasnie - abitowa plyta z czipsetem intela dla
amd'kowskiego procesora... :) zreszta trzeba poczekac do jakis
oficjalnych i rzetelnych testow K7.

>Chyba, ze robia drugie oficjalne podejscie do SoftMenu. A wg. starego
>przyslowia "do trzech razy sztuka"... Niech najpierw ktos inny sobia ja
>kupi. Najlepiej ktos, kto poprzednio mial BH6 :)

Ano, i niech dobrze potestuje, bo moze sie okazac kolejna wpadka :)

>cholera. Tak na oko kolo 520-540 powinien jeszcze przelknac - a do tego mi
>jest potrzebne cos pomiedzy 112 a 124 - najlepiej ustawiane co 1 MHz :))

Tak, to by sie przydalo, ale nie zmienie plyty tylko dlatego, zeby
miec FSB co dwa MHz :) Przeczekam do nastepnej generacji... chyba, ze
mnie cos trzepnie, ale staram sie panowac nad "napalarstwem" :)

>... na biurku monitor ze zdjeta obudowa, pod biurkem jakis kineskop,
>wewnatrz obudowy jakies gazety (wlasnie spadly z polki), brat wlasnie
>dostaje ochrzan za rzucanie chrupkami w wiatrak wewnatrz obudowy, a kot

No nieee.. za takie cos brat /szczesciem jam jedynak/ by wisial :))
Oczywiscie kot /w moim wypadku pies/ moze robic co mu sie podoba.
Zwierze(?) rzecz swieta :-)

> wrzeszczy w panice probujac sie goraczkowo wydostac z cdromu :)

Z ? Wcisnales go w szczeline dla plytki ? ;)))

>Powinni gdzies sprzedawac plakaty z napisem : uzytkowanie grozi smiercia
>lub kalectwem ;)

Mnie juz noga boli bo zbyt czesto wkladam ja w wiatrak wiejacy do
srodka kompa ;)

Nie, zupelnie nie :)

--
Bartek