Re: Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 14:52:15 MET DST

> Eeee, nie mow :) PX5 mialem grubo ponad rok a z nia ip200mmx
> dzialajacego roznie - czesciej na 225 a czasami /przy testach ;>/ na
> ~263 i nigdy nie wracalo do ustawien domyslnych. Speed Error Hold
> miales oczywiscie wylaczony ?

Zebym to ja pamietal :) Plyta byla nie moja, proc byl moj, z softmenu
bylem slabo obznajomiony - moze nie wylaczylem? Wlasciciel plyty to juz
byl zupelny ropuch - mial kompa od 2 tygodni, wiec trudno byloby znalezc
kogos bardziej zielonego.

> Ech jakos nigdy nie mialem zaufania do nieintelowskich czipsetow...

Mnie sie nawet podobalo - fajnie dawalo sie na tej plycie zaginac kolegow.
("Jak to nie moze chodzic na raz EDO i FPM? Patrz pod obudowe - SDRAM, EDO
i FPM naraz, do tego z 83Mhz na szynie") :))

> zastanowil ? ;) O wlasnie - abitowa plyta z czipsetem intela dla
> amd'kowskiego procesora... :) zreszta trzeba poczekac do jakis
> oficjalnych i rzetelnych testow K7.

No nie wiem - mnie sie podoba abitowa plyta z chipsetem Intela dla
intelowskiego procesora. Po co mi jakies wynalazki ?
Lepiej by bylo Abit+Intel+Motorola :))) (marzenia...)

> Ano, i niech dobrze potestuje, bo moze sie okazac kolejna wpadka :)

Cos czuje, ze paru chetnych do potestowania sie znajdzie :)

> Tak, to by sie przydalo, ale nie zmienie plyty tylko dlatego, zeby
> miec FSB co dwa MHz :) Przeczekam do nastepnej generacji... chyba, ze
> mnie cos trzepnie, ale staram sie panowac nad "napalarstwem" :)

:) Polak potrafi? Stawiam wirtualne piwo temu, kto wlutuje nowy generator
do starego revisiona!
(Drugi raz taka okazja sie nie powtorzy - Chektora Szkoci wyrzucili z
kraju za skapstwo ;) )

> Oczywiscie kot /w moim wypadku pies/ moze robic co mu sie podoba.
> Zwierze(?) rzecz swieta :-)

Szczegolnie dobrze przyrumienione i z frytkami :)

> Z ? Wcisnales go w szczeline dla plytki ? ;)))

Sam kiedys sie nawinal (cudzy kot, nie mam wlasnego - w takim klimacie, w
jakim mieszkam zdechl by po godzinie ;) ) - ogon mu tacka wciagnela. Ale
sie zdziwil :)

> Mnie juz noga boli bo zbyt czesto wkladam ja w wiatrak wiejacy do
> srodka kompa ;)

Hamulec nozny? :)))

> Nie, zupelnie nie :)

Dziwny jakis jestes :)

> Bartek

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready).......................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..