Odp: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Autor: XaTrix (xatrix_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 13:16:45 MET DST

> Pentium 100 nie chce poprawnie chodzic i czesto podczas diagnostyki wywala
> ze port jest juz otwarty i nic.
Mam ten sam problem i jak zanioslem modem do pana co mi go sprzedal
powiedzial ze on nic nie zauwazyl, u niego jest wszystko ok...
Ale od jakichs 2-3 miesiecy nie mialem tego problemu (oby bylo tak dalej)
> Uwazam ze firma Zoltrix lepiej by zrobila gdyby nie produkowala modemow
> wogole gdyz to wielki chlam i badziewie jakich malo. A jak uda sie
polaczyc
> to raz na 10 prob.
O dziwne u mnie sie laczy zawsze bez zadnego problemu, tylko mam czasami ten
ww. problem z portami com
> Jak do tej pory to mialem wylacznie padniete modemy firmy Zoltrix.
> Przy okazji podpada rowniez u mnie firma Rockwell dlatego ze sprzedaje
swoje
> chipsety tak badziewnej firmie.
Bo oni maja kase czyt. Zoltrix, i od nich je kupuja, bo w sumie co to ich
obchodzi kto kupuje te chipsety, dla nich najwazniejsze jest aby kupil jak
najwiecej a oni na tym najlepiej zarobia ;)
Pozdrawiam
XaTrix

Ps. A moze zoltrixy drugiej jakosci trafiaja do Polski i okolic wschodu, a
te sprzedawane gdzies na zachod od nas sa duzo bardziej kompatybilne z
pcetem (nie biezczie tego doslownie) ;)