Re: KTO SIE ZNA (PAMIETA ) XTka?

Autor: umpacha (umpacha_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 14:51:49 MET DST

Dzieki za wyjasnienia, jednak nadal mam problem z pamiecia;(
Moze ktos ma lub pamieta ten komputer? PC1512DD AMSTRAD
Kupiony we Francji 1986 r. Kolorowy monitor ;)
zadnych kart, tylko dwa duze z przodu flopy 360 Kb
zasilanie biosa 4 paluszki r6 na zewnatrz obudowy
przy odpalaniu systemu pojawia sie tylko patienze.... (cierpliwosci czy cos
takiego)
nastepnie czeka na system z dyskietki. Mozliwe ze mial wlasny system - ja go
nie mam
mowie tylko ze DOS chodzi 6.22 bo nie mam innego teraz mam juz 5,0 i 4,1
(DOS)
czekam na starsze.
Czy bedzie on obslugiwal dysk twardy skoro nie mozna wejs do setup'a a
przeciez XTki mialy Dyski twarde napewno.
Czy sa gdzies milosnicy XTkow? FAN-KLUBY ? ;)

pozdrawiam ALEKSANDER GÓRAL