Re: Dobry HDD....

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 12:44:44 MET DST

Pixel wrote:

> Slyszalem, czytalem i widzialem w i-necie opinie innych: IBM w tej branzy
> rzadzi!!! Nie jest moze tani ale to zrozumiale, nie ma rzeczy tanich i
> dobrych. Podobnie zreszta sytuacja ma sie do dyskow CAVIARA, ktore robione
> sa na technologii IBM'a :-)))

aha.. Caviara to ja bym na śmieci wyrzucił.. a nie do porządnego kompa
wsadzał..
technologia może ta sama, ale wykonanie beznadziejne tak jak i
elementy.. co innego IBM.. tylko, że IBM kosztuje odpowiednio.. a
Quantum jest obecnie jednym z najszybszych i NAJTAŃSZYCH dysków twardych
(IDE ofcoz)..

pozdrawiam..

       ## ##
      #### ## Sylwester Zarębski - ISP Group