Re: Dobry HDD....

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 00:35:27 MET DST

|aha.. Caviara to ja bym na śmieci wyrzucił.. a nie do porządnego kompa
|wsadzał..

Nie mozliwe. Musiales trafic na jakis lewy egzemplaz. Z moich doswiadczen z
dyzkami wynika, ze Caviary sa jedne ze stabilniejszych, mocniejszych,
cichrzych i szybszych dyskow na rynku :-) Sam mam taki dysk, podobnie jak 5
moich kumpli (inne tylko typy oczywiscie) i wszystkie dzialaja jak ta lala -
cichutko, szybciutko i bez rzadnych przeklaman na 83Mhz !

|technologia może ta sama, ale wykonanie beznadziejne tak jak i
|elementy.. co innego IBM.. tylko, że IBM kosztuje odpowiednio.. a
|Quantum jest obecnie jednym z najszybszych i NAJTAŃSZYCH dysków twardych
|(IDE ofcoz)..

Tak jak pisalem - nie ma zeczy tanich i dobrych :-)
PS: Moj Quantum "Fireball" (drugi dysk) strasznie sie sypnal i teraz nadaje
sie tylko na "wypad do kieszeni"

Pixel
pixelek_at_friko.internet.pl
http://friko4.onet.pl/wb/pixelek