Odp: Sonic 90 - cisza ??

Autor: XaTrix (xatrix_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 10:38:02 MET DST

> :) a wiesz, że kiedyś ktoś w chałupie ściszył mi na maxa, przychodzę z
> roboty - karta milczy... Do głowy mi nie przyszło, że to przez V.Control,
> prędzej rozkręcałbym kompa...
> Takie życie.
To ja mialem jeszcze smieszniej, zmienilem poczciwego Gravisa, na cos z
rodziny low-end sound system, nawet juz ni pamietam jak to sie nazywalo, i
wszystko zmontowalem wsadzilem kabelki a tu cisza, roskrecam kompa wsadzam
do drugiego slotu (isa) a tu to samo. Karte juz mialem zamiar zabrac do
sklepu w ktoeym ja kupilem i zuciz sprzedawcy w twarz ;)
A okazalo sie ze zminili rozmieszczenie gniazd na karcie i ja zamiast
pakowac do speaker out to [wsadzalem jak to smiesznie zabrzmialo] ;))) do
microfon in.
Ot nie chcialo sie zajrzec do instrukcji *-)

Poxdrawiam
XaTrix