Re: Word97 robi bledy - pomozcie!

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 00:57:11 MET DST

Podziel dokument na mniejsze.
>1. Raz na jakis czas wyrzuca czesc wykresow, tzn. ramka zostaje,
>zawiera duzy przekreslony czerowny krzyzyk. Wykresu nie widac, po
>probie otworzenia, badz edycji fragment wykresu pokazuje sie ale
>zdeformowany. Trzeba go wyciac i ponownie wstawic. Wykresy i
>ilustracje sa wstawione, nie sa polaczone z plikie m zrodlowym.

Za dawnych czasów dorabiałem do stypendium przepisywaniem prac
magisterskich.
Na 386SX z 2MB RAMu przepisałem i wydrukowałem jedną 400-stronicową
pod Wordem 2.0. Nie powtarzałem niczego, nic się nie sypało. Praca
roiła się od wykresów i tabelek.
Kasę wziąłem mniej więcej odpowiadająca cenie mojego ówczesnego
komputera (bez monitora).

Może pomogło by zamiast kolejnych ServisPacków przejście na wersję
np. 6.0 lub 95?
nie żartuję, co nowsza to wolniejsza i więcej wodotrysków dających
tylko błędy.

--
Janusz - Vahanara