Re: Word97 robi bledy - pomozcie!

Autor: Grzegorz Bednarczyk (pako22_at_friko7.onet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 07:43:41 MET DST

>Mialem ten problem. Mi pomogla taka sztuczka: wstawiasz kursor na poczatek
>przypisu (przed numerek) i enter. Wtedy przypis przenosi sie na wyzsza
>strone. Glupie ale prawdziwe.

"Glupie ale prawdziwe", to najlepszy sposob.
Ja daje enter na koncu przeniesionego przypisu - i zawsze przenosi sie na
odpowiednia strone. Trzeba tylko uwazac, zeby to zrobic na samym
koncu pracy z dokumentem, bo inaczej znowu trzeba przegladac przypisy
pod tym samym katem + czu ewentualnych dziur miedzy nimi nie ma.
Pozdrowienia

--
minimalista
bednargr_at_um.krakow.pl