Re: FAT-y

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 00:53:30 MET DST

Witam

Nie wiem od jakiego rozmiaru, ale poniżej tego właśnie granicznego
przydziela partycji FAT 12, czyli dyskietka.

Sprawdź sam, ustaw partycje na 8 megasów, będzie FAT 12, a później na
więcej; metodą prób powinieneś dojść do
wartości granicznej.

BTW na pewno jest to opisane w jakiejś książce np. Achemii PC, ale nie
chce mi się teraz szukać ;-)

Pozdrawiam Bugs