Odp: IE50 PL Dluzsze ladowanie grup ?

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 00:34:12 MET DST

> Sprawdzmy. Siedzę w tej chwili na OE4. Plik z pecetem zajmuje mi
> 7'258'532 bajtów.
> Idę zainstalować IE5.
> Po zainstalowaniu IE5+OE5 i zaimportowaniu wiadomosci,
> grupa pl.comp.pecet zajmuje mi 8'399'572 MB.
> Wszystkie sciagnięte (i przeczytane) posty zaznaczone sa jako nie
> przeczytane. Po wykonaniu operacji "Mark as read"
> wielkosc pliku pl.comp.pecet wzrosła do 9'412'280. Wobec tego
> wybacz panie kolego, ale bzdurami walisz nieprzeciętnymi!
> Rację masz jedynie w przypadku ładowania -- tutaj jest rzeczywiscie
> [...]

Mowie co widze, podalem w przyblizeniu. U mnie:
pl.comp.pecet - przed 7.5MB, po 2.6MB
pl.rec.gry.komputerowe - przed 11MB, po 1.6MB !!!

(w obu przypadkach "po" jest to suma dwoch plikow, nie wiem dlaczego ale
stworzyly sie dwa podobne zbiory tyle ze jeden ma w nazwie dodatkowo "(1)",
prawdopodobnie po wyrownywaniu, mozliwe ze jeden bedzie mozna skasowac ale
jeszcze sie tym nie bawilem, w kazdym razie liczby mowia same za siebie.)

Nie robilem zadnych specjalnych czynnosci, zainstalowalem i kazalem
przekowertowac dane. Serwer ten sam (no chyba ze w ciagu akurat tego dani
cos sie porabalo na serwerach TPSA i mam mniej danych niz wczesniej),
wiadomosci zostaly, jedyna wada to ze po konwersji mialem wszystkie
odznaczone jako nie przeczytane ale teraz juz zrobilem z tym porzadek i nic
sie nie pogorszylo.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653