Re: W'98 i zajetosc RAM - problem

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 01:14:39 MET DST

koksik wrote:
> Sprawdzalem roznymi programikami zajetosc pamieci RAM zaraz po starcie - i
> pokazywaly ok 90 -60 MB wolnej pamieci.
> Po odpaleniu byle jakiego programiku komp "muli" niemilosiernie :-((
> Sprawdzam programikiem zajetosc RAMu a tu 6 kb "free physical memory"
> !!!!!!!
To chyba normalka..u mnie po odpaleniu w98 z 64 mega zostaje jakies
20..po polaczeniu sie z netem (Netscape4.61+pirch+icq) zostaja moze 2
mega...jest taki programik Winsystem98 (mozna znalesc na
www.winfiles.com) w ktorym mozesz ustawic, by winda zwalniala pamiec
fizyczna (ustwiasz ile procent ma zwolnic i mozesz wybrac, by program
zmuszal winde do tego albo co jakis okreslony czas, albo gdy bedzie
mniej niz okreslona ilosc ramu..)..chociaz na dluzsza mete...czy masz
wolne 20 mega, czy masz wolne 2 mega to winda po kilku godzinach
intensywnego uzytkowania mloci dyskiem tak samo (i tak jest juz duzo,
duzo lepiej niz na 95, gdzie po 12 godzinach bez resetu chce sie wywalic
kompa przez okno:)

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net