Re: Odp: IE50 PL Dluzsze ladowanie grup ?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 00:32:59 MET DST

Thu, 24 Jun 1999 00:45:52 +0200, "Krzysztof Czuryło"
<krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com> napisał[a]:

>Doprawdy nie wiem skąd się u was biorą takie ogromne pliki!
>Ja czytam 14 grup, sporo postów i listów trzymam nieskasowane w
>osobnym folderze (coś jakby archiwum) i cały katalog C:\Windows\Dane
>aplikacji\Microsoft\Outlook Express zajmuje mi nieco ponad 25 MB.
>OE5 zainstalowałem kilka dni temu na OE4.
>W sumie nie wiem ile było przedtem, bo nie sprawdzałem, ale żeby mieć
>120MB trzeba chyba trzymać nieskasowane posty z całego roku, albo
>pobierać z 50 grup.

Mylisz się i to bardzo. Folder z danymi mojego FAgenta (który całkiem
oszczędnie miejscem gospodaruje - w plikach jest mało śmiecia) zajmuje
ok. 130 MB. A mam w nim listy z 15 czy 16 grup z ostatniego miesiąca
(dokładnie od padu news.tpnet). BAKi i IDXy zajmują z tego jakieś 3 MB

>Może trzeba zrobić kompaktowanie lub wręcz usuwanie starych postów?

Ale chodzi właśnie o to, żeby mieć stare posty. W OE4 (i 5 chyba też)
jest to niemożliwe, bo ten cymbał usuwa wiadomości, których nie ma na
serwerze.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl