Odp: FIC VA-503A

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 02:31:29 MET DST

> Czy ktos zetknal sie juz z ta plyta. Jakie wrazenia i mozliwosci tego
> ustrojstwa (np. czy obsluguje minitoring temperatury procka, itd)

Wrażenia - bardzo dobre. Działa stabilnie, no i można podkręcać procki jak
tylko dusza zapragnie.
Obsługuje K6-3, co jeszcze... hmmm...
Co do monitoringu, jest zdaje się gniazdo do podpięcia czujnika.
Ogólnie rzecz biorąc - świetna płyta. Jestem z niej bardzo zadowolony.

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
   airwolf_at_astercity.net