Re: Zapytanie do Urzedu Antomonopolowego o praktyki producentow drukarek atramentowych

Autor: TRM (lmssc_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 08:46:17 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <37691C50.3ED7_at_friko.onet.pl>...
>Mam pytanie do Urzedu Antokmonopolowego
>w sprawie praktyk producentow drukarek atramentowych
>sprzedajacych drukarki w cenie kilkuset zlotych a glowice z atramentem
>w cenie 100-200 zl .
<ciach>

Znowu się ośmieszasz. Myśl to nie boli!
Jak jesteś taki doskonały ekspert to masz pole do popisu. Zacznij produkować
i sprzedawać głowice za połowę ceny oferowanej przez liderów. Będziesz
najbogatszy w Polsce, a może na świecie.
Tadek