Re: Odp: Wysokie częstotliwości odświeżania a twoj

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 23:20:08 MET DST

Dnia Fri, 18 Jun 1999 07:49:39 +0200, "/// K a s z p i r ///"
<demoman_at_box43.gnet.pl> napisał/a:

>Patrzyłem na kilka monitorów : Highscreen , Arcus , Lg , Daewoo i Optiview i wybór wypadł na Aoc.

Wolalbym juz LG albo Highscreena.
Wlasnie popatrzylem sobie w cennik hurtowy - chyba ten Arcus jest
jeszcze tanszy od tego Aoc - z czego Ty wybierales ?

>Niestety nie każdy ma kupe kasy aby odrazu kupić sobie 17" monitor z płaskim kineskopem.

Dlatego lepiej poczekac i kupic dobra 15".

>A tak wogóle jak powinno się ustawić kontrast/jasności
>Powininno być więcej kontrastu czy ostrości aby wzrok się jak najmniej męczył.??

Dla mnie to kwestia indywidualnego doboru/upodobania a nie metody z
"suwmiarką" ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl