Re: 2 pytania

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 21:04:27 MET DST

> Cześć!
> Dwa nurtujące mnie pytanka:
> 1. Ile max MHz mogę wycisnąć z 800PLN (proc&płyta AT), LuckyStar 6BX2,
> Cel_at_333, Cel_at_366PPGA, K6-2?

Za 800zł możesz kupć C333 i jakąś płyte na BX'ie ( LuckyStar 6BX2 jest
niezły).
Polecam wersje Slot 1 choć wiem, że trudno je dzisiaj dostać.
Jak już nigdzie nie było by C333 na Slota to od biedy może być PPGA na
przejściówce Slot1-PPGA.
Przy PPGA tródniej jest z chłodzeniem przy podkręcaniu ale za to są tańsze
od Slotowych więc może starczyło by Ci kasy na C366 PPGA+ LuckyStar 6BX2.

> 2. Jakie filtry na monitor są godne uwagi (tutaj cena nie gra roli), CP
Gold
> Universal, AG 400?

Polecam Polarojda.
Sam będe sobie musiał go kiedyś kupić bo już mnie dobijają te odblaski
na obecnym tanim filtrze ze skła ołowiowego.

--
pozdr.
file://==PhoeniX==\\