3DNow! - Czy sie sprawdzilo (?)

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 19:32:38 MET DST

Hi!

Minęło już trochę czasu od pojawienia się pierwszych AMD'ków z 3DNow!.
Ciekaw jestem Waszych opinii na ten temat, tzn. czy się sprawdziło czy
jednak wciąż liczy się _tylko_ szybkość procesora/koprocesora (znaczy
się szybkość wykonywania standardowych instrukcji).

Moja opinia jest taka, że sprawdziło się raczej jako chwyt reklamowy
niż wniosło wyraźną poprawę w szybkości wymagającego softu.

Pozdrowienia,

--
Mr.FX [myryfykysy]