Re: 3DNow! - Czy sie sprawdzilo (?)

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 14:56:20 MET DST

RFK wrote in message <7k6cvk$nnu$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Wlasciwie to nie ma chyba zbyt duzo softu do 3DNow! podobnie jak i do
>Pentium III.... teraz to juz sa raczej tylko i wylacznie chwyty
>reklamowe....
>
>Oprocz gier, to z tych popularniejszych programow WinAmp korzysta z
3DNow!..
>nieziemsko zmienia procent wykorzystania procesora w porownaiu do prockow
>bez 3DNow!... Obciazenie procka przy odtwarzaniu spada z 15-20% do.... 1%
>(info z PC World Komputer, maj 1999, strona 72).
>Niezle, prwada?

Niezłe, ale nieprawdziwe... U mnie na K6-2/350_at_400 WinAmp nadal zajmuje 12%
mocy, mimo że używa 3DNow!...

>Czy znacie inny soft, ktory korzysta tak wydajnie z 3DNow!?

Owszem, ale ja zająłbym się raczej sterownikami do grafiki... Np. nVidia
wypuściła nowego Detonatora (1.88) który ma pełne wsparcie dla 3DNow! W
Quake II na OpenGL, przy 1024x768 i pełnym dźwięku (max. quality) w Timedemo
1 mój komp osiąga 35fps. Wcześniej nie dało się grać w tej rodzielczości...
Nie wiem jak tam inni producenci, ale chyba powinni się tym zająć.

Poza tym Unreal ma wsparcie dla 3DNow! - wersja 2.24d i późniejsze (czyli na
razie beta 2.25f) AFAIR...

Po prawie roku, od kiedy 3DNow! jest na rynku, sprzedano kilka milionów tych
procków. Chyba ci "wielcy" czekali na to, czy AMD nie pójdzie do piachu, bo
teraz duuużo nowego softu zaczyna mieć wsparcie dla technologii AMD...
Pożyjemy, zobaczymy. Ja do nowego kompa kupuję jednak Celka...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur