Re: kurde, cos mi lata w dysku....

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 21:13:38 MET DST

On Sun, 13 Jun 1999 01:29:59 +0200, "Grzegorz Mazur"
<NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote:

[...]
>Nie rozkręcaj! Dyski są hermetyczne - mają tam jakąś dziwną mieszankę gazów,

no kurcze blade, to byl przeciez zart. naprawde myslales, ze
rozkrecilbym takie piekne 12 giga z 3 letnia gwarancja?

[...]
>He he... Przyklej sobie mikrofon, na mic-in do karty dźwiękowej i na full na
>głośniki ;)))

a kurde zebys wiedzial ze tak zrobie. oj na pewno. tylko po sesji.
dzieki za swietny pomysl.

[...]
><PESSIMISTIC>
>Przecież głowice są tak blisko talerzy, że minimalna elastyczność ramienia
>wystarczyłaby, żeby zmiana ciężaru 2 razy walnęła nimi w dysk...
></PESSIMISTIC>
jak pisalem, stuka tylko jak dysk nie pracuje. jak dysk sie kreci, to
przy obracaniu nie stuka.

>Ano jesteś ;))))))))
:)

zuko / Shark von Cygnus