Re: Które modemy to WinModemy ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 12:01:01 MET DST

On Fri, 11 Jun 1999 11:33:33 +0200, "Piotr Kaminski"
<pkam_at_infocomp.torun.pl> wrote:

>Witam,
>
>będę musiał wkrótce doradzać w sprawie zakupu modemu. Z tego co wiem,
>Zoltrix phantom to winmodem --- precz. A jak jest z Zoltrixem Spirit 56K
>PCI? To chyba nie jest winmodem? Ma dwie kości Rockwella. Choć na pudełku w
>wymaganiach też jest (zdaje się) Pentium...
>
>Napiszcie, co jeszcze polecacie. Cena jest ważna. (spirita dostanę poniżej

Z tym Spiritem to jest dziwna sprawa. Na opakowaniach innych modemów
(np. Phantom) jest wyraźnie napisane, że są winmodemami. Tymczasem
na moim pudełku od Spirita nic takiego nie ma. Z kolei na stronie
Zoltrixa, modem FMHCF56i, jakim jest Spirit widnieje w dwóch
miejscach, najpierw w grupie 56000 Hardware Modems i obok
w grupie 56000 WinModems.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com