Laptop i CD przez PCMCIA

Autor: Darek Dresler (dark_at_sp7.zsk.p.lodz.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 11:57:16 MET DST

Czesc !

Dokupilem do Laptopa Compaq Armada czytnik CD do polaczenia przez gniazdo PCMCIAWszystko dziala tylko, ze w Windowsie. Ale chcialbym moc uruchomic go pod DOS'emJak przyjdzie zformatowac dysk to nie widac CD i jak zainstalowac cokolwiek.
Byc moze ktos z was mial podobny problem.
Zalezy mi na sterownikach gniazda PCMCIA pod DOS, od strony CD mam takie.

Pozdrawiam

--
           -              Darek Dresler              >