Re: Które modemy to WinModemy ?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 12:21:57 MET DST

11 czerwca 1999 o 11:50 Piotr Kaminski odważył się napisać cuś takiego:
> będę musiał wkrótce doradzać w sprawie zakupu modemu. Z tego co wiem,
> Zoltrix phantom to winmodem --- precz. A jak jest z Zoltrixem Spirit 56K
> PCI? To chyba nie jest winmodem? Ma dwie kości Rockwella. Choć na pudełku w
> wymaganiach też jest (zdaje się) Pentium...
prawdziwe modemy to te zewnętrzne i na ISA, reszta to szajs ;)
prawdziwe modemy działają nawet na XT (chyba że terminal nie działa) ;)

> Napiszcie, co jeszcze polecacie. Cena jest ważna. (spirita dostanę poniżej
> 200zł).
Phantoma poniżej 100zł ;))
Co polecamy? Jakiegoś US Robotics albo ZOOM'a:)) Chociaż osobiście mam
zoltrixa 56k (jakiś stary model - chyba vsp56i) i nie mam z nim
żadnych problemów.

> Piotr
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."