Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 11:46:53 MET DST
> Half-Life -przed spatchowaniem chrzani sie obraz
Nic sie nie chrzani - brat skonczyl oryginalna wersje, bez zadnego patcha
- nic sie nie chzani, nie wiesza, zero problemow jednym slowem.
> Quake, Quake2 - programik do poprawy jasn.
Przydatny, ale niekonieczny - glownie dlatego, ze defaultowe ustawienia sa
dostosowane do V2, poza tym to samo mozna uzyskac z konsoli.
> SpecOps - stare ale jare
Jesli to jest to, co mysle, to nie bylo zadnego powodu do patchowania.
> Unreal - nawet po spatchowaniu "skrzeczy" na TnT
> Duzo zalezy takze od kompa jakim dysponujesz, im szybszy tym wieksze plusy
> dla TnT. U mnie np. na iP-250MMX VooDoo ma pierszenstwo nad Riva :-)
Nikt normalny nie bedzie wkladal TNT do 250MHz - u mnie swgo czasu Riva
128 dopiero przy 233 zaczynala dorownywac Rushowi, majac jednak duzo
gorszy obraz.
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..
.....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:36:27 MET DST