Re: problem z plustekiem 9636T

Autor: Bartek Kozlowski (Bartek_Kozlowski_at_faber.com.pl)
Data: Sun 06 Jun 1999 - 22:19:22 MET DST

Leszek Majchrzak napisał(a) w wiadomości: <3758dca0_at_news.vogel.pl>...

>Bartek Kozlowski napisał(a) w wiadomości: <375692b4_at_news.vogel.pl>...

Jedyne co mi przychodzi na mysl to zle lub brak podswietlenia
>na klapie lub wlaczone podswieltenie od dolu

Podswietlenie na klapie wyglada na ok. Przy skanowaniu transparentnych,
podswietlenie od dolu sie wylacza. Pewna wskazowka moze byc to ze przy
skanowaniu ustawionym na slajdy i gdy nic nie wkladam do zeskanowania -
zamiast bialego obszaru wychodzi jasnoniebieski RGB (20,21,23).

Skaner podobno nie odbiega od normy - tak powiedzieli w serwisie (Multimedia
Vision, dystrybutor Plusteka na Polske). Tymczasem odbieram maile od innych
uzytkownikow z zapewnieniami ze nie maja podobnych problemow. Jest to
conajmniej dziwne. Skaner pojechal do serwisu w Warszawie, gdzie stwierdzili
ze to "normalne". Zostal wymieniony na inny egzemplarz w sklepie - dalej to
samo! Wymienilem w miedzyczasie ze dwa razy sterowniki i podlaczalem na
probe do innego kompa - efekt pozostal. Powiedzieli mizeby uzywac czystego
filmu pozytywowego w obszarze kalibracyjnym skanera, ale za cholere nie moge
go nigdzie dostac. Obskoczylem
klika labow fotograficznych we Wroclawiu lecz nikt (!) nie ma kawalka takiej
kliszy. Moze macie niepotrzebny odcinek wielkosci slajdu?

Bede niezmiernie wdzieczny.

Pozdrawiam

*** Bartek Kozlowski ***
pisz: Bartosz_Kozlowski_at_usa.net
patrz: http://www.kki.net.pl/~wirt
"Nieszkodliwy przy uzyciu wedlug instrukcji"