Re: Moj kochany PC

Autor: Peter Cruel (cruel_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 03:12:08 MET DST

Ludzie nauczcie się używać praw jakie daje wam kodeks cywilny.
Rękojmia to jest takie co¶ jak gwarancja tylko że:
    obowiązyje rok
    sprzedający ma obowiązek niezwłocznie usunąć usterkę lub wymienić
    produkt na nowy w terminie 14 (słownie czternastu) dni kalendarzowych
jeżeli się nie wywiąże to umarł w butach, macie prawo do zwrotu zapłaconych
pieniędzy i żaden sklep nie może się z tego wywinąć. Pozatym żadne bzdury
napisane w gwarancji, że rękojmia jest wyłaczona nie mają podstaw prawnych.
Czytajcie kodeks cywilny, naprawdę warto.

Sory za wywody, ale pracowałem kiedy¶ w serwisie i byłem ¶wiadkiem:

1. - klient robił pożądki na komputerze (3- dni temu kupionym) i przeniósł
        command.com do katalogu (COMMAND.COM), oczywi¶cie przyleciał
        z wielkimi pretensjami i wrzaskiem.
2. - usterka na którą przyszedł komp - nie działa FDD
        Rozwiązanie wyjąć kątomierz kątomierz ze stacji