Re: Moj kochany PC

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 13:10:04 MET DST

> In article <7j3rn4$ft9$2_at_sunsite.icm.edu.pl>,
> cosunit_at_polbox.com says...

> Co prawda nie osobiste osiagniecie, ale slyszalem
> podobno, ze prawda:

> Telefon do supportu.

> Support: Tak?
> Klient: Mam problem z komputerem.
> Support: Tak?
> Klient: Urwala mi sie podstawka na filizanki do kawy.
> Support: Jaka podstawka?!
> Klient: No ta, gdzie sie stawia kawe.
> Support: A co na nie jest napisane?
> Klient: 8x ...

> :)

Podsluchane w tramwaju (ktos podawal na liste) jedna pani do drugiej - tyle
sie teraz slyszy u tych wirusach , na wszelki wypadek przetarlam synowi
klawiature dentauratem.

I drugie

Support: tak?
Klient, kobieta: kupilam u was komputer i nie chce ruszyc.
S: A co Pani robi?
K: Krece kluczykiem w stacyjce , depcze pedal i nie chce ruszyc.
S: !!! jaki PEDAL?
K: No taki na kabelku...

> --
> Marek.

> Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801