Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 22:14:33 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<3756c589.1068748_at_news.lublin.pl>...
>Dnia Mon, 31 May 1999 10:39:52 +0200, "winDoZo"
<windozo_at_kki.net.pl>

>Przemyslowego nie mam, ale zwykly, domowy ustawilem :) Wczesniej
>musialem go tylko "lekko" postukac bo warczal :) Stoi na
szczescie pod
>biurkiem a obok gra tv, wiec go prawie nie slysze.

Ciekawa sprawa: dzisiaj sciagnalem obudowe co by sie komp mniej
grzal i co? Po 2h pracy wchodze do biosa patrze a tam 44*C. Tego
nigdy nie bylo nawet po wielu godzinach pracy. Najwyzej 40*C.
Zatem nie wiem czy takim dobrodziejstwem jest sciaganie okrycia z
kompa.

:-O

>A to dziwne. U mnie po eksperymentach z podkrecaniem C333_at_100 i
>C366_at_100MHz czasami musialem wciskac inserta by sie w ogole
odpalil z
>minimalnymi ustawieniami..

Nie wiem bo testowalem na normalnej konfiguracji tj. 300_at_450 i
sie nie zresetowal, dalej pokazywal 450. A w ogole skad
wytrzasnales tego inserta, bo o tym nic nie slyszalem

>Mi i owszem - doplacilem.. uwaga.. 3 zlote :) Mialem 20,-, ale
tak sie
>zlozylo, ze 64MB podrozalo na tyle, ze roznicy nie bylo prawie w
>ogole..

W Krakowie na gieldzie 64 tez podskoczylo w ostatnim tygodniu,
dane z niedzieli: na 215zl za 64MB. Zatem musialbym obecnie
doplacic ok.60zl. 128 nie drgnela i utrzymuje poziom 490zl. Ja
jednak poczekam jeszcze na korzystniejszy kurs.

>Kurcze naprawde masz pecha. Ja juz nie pamietam co wyprawialem
>ostatnio z pamieciami i nigdy nic zlego sie nie wydazylo..

To przypadek. Osobiscie zdarzylo mi sie to drugi raz w zyciu. Ale
ten pierwszy przypadek wygladal nieco inaczej: to byla 32MB PS/2
na plycie TX. Zylowalem maksymalne ustawienia pracy pamieci i
przez jakis czas bylo OK az tu nagle test Biosu wywalal blad.
Dawalem powtorke i przechodzil. Pozniej bledy byly coraz
czestsze i musialem dawac wiecej powtorek az w koncu komp w
ogole nie chcial sie uruchamiac. Te 32 mam do dzisiaj, lezy sobie
na polce zasluzonych elementow :)

pozdrawiam

--
winDoZo