Re: Znowu "Veryfing DMI pool data........."

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 20:07:16 MET DST

Dnia 31 May 1999 13:49:59 +0200, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS)
napisał/a:

>napisałem. Przecież wyraźnie mówiłem, że nie rusza z NICZEGO, po prostu
>się wiesza po ramce!!!

"nizej) i teraz powinien ladowac system z dysku/dyskietki. A tu nic,
kupa. Zupelnie sie zawiesil, nie reaguje na klawiature"

Ja nie siedze w Twojej glowie i na podstawie powyzszego tekstu nie
jestem w stanie wywnioskowac czy gdy ladujesz system z dyskietki masz
np. fizycznie odlaczonego twardyska :))
A np. w ubieglym roku, lub ciut wczesniej jakis *.* na grupach puscil
programik, ktory cos tam zamazywal w MBR /bodajze/ i objawy byly takie
same jak opisales. NIE mozna bylo odpalic komputera z dyskietki z
dosem od 5.x do 6.22 i windozowym systemem gdy dysk byl podlaczony.
Dzialaly tylko dyskietki z dosa 3.x i linuxowe :) To tyle celem
wyjasnienia :)

>Twardziel jest dobry, bo na nowym Abit'ie działa spoko.

Wszystko dobre co sie dobrze konczy :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl