Znowu "Veryfing DMI pool data........."

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 12:05:30 MET DST

Hej!

Jakis czas temu na pececie ktos sie pytal o (^^subject). Nawet ktos mu
odpowiedzial, zeby zabootowal z dyskietki. A ja mam inny problem.
Plyta: Abit BH6, pamiec 4MB BX - testowalem tez na 32mb, CPU - 300A,
testowalem tez 300. Wyjalem wszystkie karty (oprocz graficznej, ale
sprawdzalem dwie rozne i to samo) no i tak...

BIOS sie odpala, moge po nim chodzic, itd, wypisuje ramke, veryfing DMI
pool data (to przechodzi, bo jest kilka kropek i przechodzi linijke
nizej) i teraz powinien ladowac system z dysku/dyskietki. A tu nic,
kupa. Zupelnie sie zawiesil, nie reaguje na klawiature

BIOS to KG, zmienialem go troche modbin'em i logo epa, ale to bylo
jakies dwa tygodnie temu i chodzil. A zepsul sie... 26.V ;((( Wlasciwie
to dopiero wieczorem, bo caly dzien chodzil OK.

Sprawdzalem dysk na drugim kompie - nie ma nigdzie CIH'a, zreszta gdyby
on zniszczyl bios to komp by w ogole nie ruszal, a z tego co widze nie
dziala tylko bootblock (tak to sie nazywa?) A moze ta dzika odmiana CIHa
niszczy tylko kawalek biosu ???

A wiec tak - czy ktos wie co sie moglo zepsuc?

Bezposrednio przed samym zepsuciem probowalem zmusic mojego c300a do
pracy na 504. Jak sie za bardzo podkreca to komp sie wiesza po tym dmi
pool... Ale teraz wiesza sie niezaleznie od predkosci - od 300 do 504
wlacznie. Myslalem - fajnie, procek spalilem, ale nie - u kumpla dziala,
a jego procek u mnie zachowuje sie tak samo jak moj.

Dzis jade oddac plyte na gwarancje, ale nurtuje mnie caly czas pytanie -
co sie zepsulo???

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."