Re: Pytanie o Recognite 4.0

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 18:08:41 MET DST

Wojciech Głoćko napisał(a) w wiadomości:
<7iu5jv$84q$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Czesc wszystkim
>'
>Mam wyzej wymieniony program i nastepujacy problmem. Kupilem skaner Primax
>Colorado 600p a takowy nie istnieje w wykazie skanerow obslugiwanych przez
>Recognite. Czy jest jakis sposob zemi mimo tego korzystac z tego programu
>(update lub cos takiego).

Ustaw w Recognicie skaner jako Generic Twain czy coś takiego.

> Narazie skanuje teksty w programie dolaczonym do
>skanera a nastepnie nagrywam je i potem dopiero otwieram je w Recognicie.
>Jest to jednak uciazliwe.

Najlepiej skombinuj sobie FineReadera. Bije na głowę Recognitę
i ten śmieszny programik dodawany do Primaxa 600 P.

>Pytanie drugie - przy jakiej rodzielczosci i glebi koloru skanowac teksty
>aby najlepiej dalo sie z nich rozpoznawac pismo.

Rozdzielczość to najlepiej ustawić 300. Czytałem, że lepiej ustawiać
na czarno-biały ale u mnie chodzi dobrze nawet na kolorze.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com