Re: Pytanie o Recognite 4.0

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 19:09:08 MET DST

Highlander napisał(a) w wiadomości: <7iuc90$dra$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Najlepiej skombinuj sobie FineReadera. Bije na głowę Recognitę
>i ten śmieszny programik dodawany do Primaxa 600 P.

Zgadzam się z tym całkowicie. FR zwłaszcza o niebo lepiej od recognity radzi
sobie z tabelkami.

>Rozdzielczość to najlepiej ustawić 300. Czytałem, że lepiej ustawiać
>na czarno-biały ale u mnie chodzi dobrze nawet na kolorze.

Ja z kolei wyczytałem, chyba w jakimś artykule w chipie, że lepiej ustawiać
odcienie szarości. Zrobiłem kilka prób i potwierdziło się, było mniej błędów
niż jak było b/w.
Pozdrawiam
== MACIEK --> Krakow ==
== mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl ==