Re: Jaki DVD (?)

Autor: siedar (siedar_at_free.net.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 21:03:07 MET DST

On Sun, 30 May 1999 12:15:19 +0200, Konrad 'kaspy' Palczynski
<kaspy_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

> [...]
Jedyny sprzet jaki uwazam wsrod CD to Hitachi !
JA mam zwykly Hitachi 32 i nie narzekam wszystko czyta, copy cd bez
problemow nawet muzycznych wiec uwazam ze DVD tej firmy tez bedzie bez
zarzutu, ponadto firma przewiduje swoje produkty CD na ok. 100 000
godz. pracy wiec na prawie 12 lat pracy.
Znajomi ktorzy maja 2x Hitachi CD (z przed 5 lat) nie narzekaja
poniewaz wszystko im te cd-romy czytaja.

>na celerku 333 skacze okropnie, wiec mysle ze 450 bedzie za slaby
Polecam Hitachi !
Nie patrz na toporny wyglad patrz na mechanizm !