Re: Jaki DVD (?)

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 14:50:12 MET DST

siedar napisał(a) w wiadomoœci:
<37511edd.2642790_at_news.vogel.pl>...

>Jedyny sprzet jaki uwazam wsrod CD to Hitachi !
>JA mam zwykly Hitachi 32 i nie narzekam wszystko czyta, copy cd
bez
>problemow nawet muzycznych wiec uwazam ze DVD tej firmy tez
bedzie bez
>zarzutu, ponadto firma przewiduje swoje produkty CD na ok. 100
000
>godz. pracy wiec na prawie 12 lat pracy.

Ale nie daje tyle gwarancji:) A to juz o czyms swiadczy nie
prawdaz?
Te godziny sa podawane, bo to wymog jezeli produkt ma sie
sprzedawac.

>Znajomi ktorzy maja 2x Hitachi CD (z przed 5 lat) nie narzekaja
>poniewaz wszystko im te cd-romy czytaja.

CD 2x rzeczywiscie sa dlugowieczne. IMO spowodowane jest to tym
ze te CD-ki pracuja na nie wyzylowanych parametrach. Za 5 lat te
dzisiejsze 40x beda juz dawno trupami.

pozdrawiam

--
winDoZo