Jaki DVD (?)

Autor: Toomy'eM (tmachals_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 10:52:56 MET DST

Witam,

  Planuje zakup czytnika DVD. Przegladalem poprzednie posty w poszukiwaniu
jakis podpowiedzi, ale nie znalazlem nic konkretnego. Zatem prosze Was o
pomoc. Napiszcie jakie macie czytniki i co o nich sadzicie. Ja zastanawiam
sie nad jednym z tych:
1. Hitachi GD-2500 (24x/6x)
2. Pioneer DVD-103S (32x/6x)
3. Toshiba SD-M 1212 (32x/6x)
(wszystkie ATAPI)

  Istotne dla mnie jest male obciazenie procesora i dobra korekta bledow. No
i przyzwoity transfer przy odczycie DVD. Nie musi szybko czytac plyt CD (mam
Teac'a x32).

  I jeszcze jedno. Czy da sie ogladac filmy DVD na Ceflonku @450 ale na
_zwyklej_ karcie graficznej (S3TrioV64+), ktora nie ma zadnego wspomagania ?
Za jakis czas kupie cos na TNT2, ale poki co... ;-)

Z gory dziekuje za odpowiedz,
Pozdrawiam,

--
Tomasz "Toomy'eM" Machalski