Co to za błąd ?

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 00:09:16 MET DST

Mam problemy ze swoim staruszkiem dyskiem : BIOS go widzi , DOS go nie
widzi , Windows go widzi ale przyporządkowuje mu ostatnią literę
zamiast D: , Linux go widzi przy starcie ale nie da się go
podmontować.
Ze wszystkich programów diagnostycznych tylko Nuts & Bolts
znajduje jakiś błąd i opisuje go tak:

1 Partition Table Errors
Critical error 76 on drive 0 : Missing IPL routine

Czy ktoś wie co oznacza ten komunikat ?
Chodzi oczywiście o te trzy slowa po dwukropku.
To mój pierwszy dysk i przez te wszystkie lata sprawował się
niezawodnie a tu teraz taki klops. Nie było by problemu, ale większość
programów mam zainstalowanych na partycji extended dysku c: i teraz
zmieniły się ścieżki dostępu do tych programów i czeka mnie
reinstalacja co jest mało zabawne .

--
Pozdrowienia
Grzegorz Duda.