Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 05:21:17 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<3749626b.21286078_at_news.lublin.pl>...

>Tak, naprawde sie przydaje. Co prawda halas wiekszy ale da sie przezyc
>:)

Co do halasu to ja jestem malo tolerancyjny:(

>Zmien na IE5. Zdaje sie, ze ta przegladarka im sie udala.

Tak, to bedzie niedlugo konieczne.

>No jasne :)

Niestety napis sie nie pokazuje, ale komp startuje i robi taki zwis ze musze
czekac az ostygnie aby w ogole moc wejsc do Biosu i cos tam zmienic. Jak sie
nie pospiesze to i na Biosie sie zwiesza.

>Niestety :( ale trzeba bedzie na powaznie pomyslec o takiej zmianie bo
>jakos nie widzi mi sie miec 3x64.. chociaz niby 4 sloty musza(?) byc
>buforowane, ale zajete 3 juz by mnie martwily.

Tak, na starych plytach 3 slot to byla ciekawostka, ktora niejednokrotnie
ciekawostka pozostawala tzn. 3xDimm nie dzwigala. Stare doswiadczenia
daja znac o sobie?

pozdrawiam

--
winDoZo