Re: CTX 17" PR 700T PROBLEM-HELP

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 23:29:56 MET DST

marsen wrote:

>Na jakiej podstamie wnioskujesz ,ze
>jest czuly na pole
>tez ci drga?.Probowalem rowniez w innym miejscu go postawic ,sytuacja >sie
nie zmienia.

Nie wiem jak u Ciebie wygladaja te drgania, ale efekt jaki u siebie
zaobserwowalem nazwalbym falowaniem. Bylo to spowodowane sasiedztwem malych
glosnikow ustawionych ok. 0,5 metra od monitora i wystepowalo w efekcie fali
dzwiekowej powstajacej przy niskich czestotliwosciach. Efekt byl prawie
rytmiczny. Zaden poprzedni monitor nie wychwytywal tego u mnie wczesniej
pomimo takiego samego usytuowania wzgledem glosnikow. Zastosowalem wiec
malutkie glosniczki komputerowe
(ekranowane) firmy Sony o mocy 1W. Po ustawieniu ich w bezposrednim
sasiedztwie monitora efekt byl ten sam. Dopiero oddalenie ich na odleglosc
ok.40cm przynioslo poprawe.
Jezeli bez wloczonej jakiejkolwiek aparatury audio w Twoim pokoju efekt
opisywany przez Ciebie nadal wystepuje to masz inny problem. Musisz wiedziec
ze na prace niektorych monitorow wplyw moga miec nawet pola magnetyczne
Ziemi. Ale rownie dobrze monitor moze byc po prostu uszkodzony.

pozdrawiam

--
winDoZo